Voorbereidingen - Reisverslag uit Bissau, Guinea-Bissau van Lieve Jacques - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Bissau, Guinea-Bissau van Lieve Jacques - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Lieve

Blijf op de hoogte en volg Lieve

19 Oktober 2009 | Guinea-Bissau, Bissau

Na een half jaartje Nederland ben ik weer toe aan een nieuw hoofdstuk Guinee Bissau. Het plan is om tussen de 3 en de 6 maanden weg te blijven. Resten mij nog de afronding van mijn baan bij Communicatiewetenschap en wat opruim- en inpak-acties. Dan ben ik weer klaar om afscheid te nemen van Flip en van de vrienden die het leven hier erg dragelijk maakten.

Het reisbureau - binobaibissau: www.binobaibissau.nl - gaat gewoon door, maar ik moet daarnaast nog andere mogelijkheden onderzoeken om in Bissau te blijven. Ik hoop dat mijn vertaal- en correctiewerkzaamheden toenemen (NLs/Frans -> Engels). Wie daar meer over wil weten moet me maar even mailen (ljacques@xs4all.nl).

Ik probeer jullie weer op de hoogte te houden van mijn wel en wee en heb met mezelf afgesproken dat ik de verhalen wat bondiger probeer te maken (geen 10 maar 5 pagina's of zo..).

Tot in november,
Lieve

• 05 November 2009 - 12:55

Eveline:

Hoi Lieve,
    Ik vroeg me al af of je rond deze tijd weer zou vertrekken. Leuk dat je weer gaat, veel succes alvast! Heb je het geboortekaartje van ons zoontje Damian gekregen? Hij is nu bijna 2 maanden oud en begint een leuk kereltje te worden.
    Goeie reis alvast en misschien tot gauw.
    Groetjes,
    Eveline

• 08 November 2009 - 13:54

Elly Jonker:

Hoi Lieve,
    Een hele goede tijd daar en ik hoop dat je daar een half jaar kan blijven.
    Ik tref je dan eind juni weer.Al het goeds.
    Liefs,
    Elly

• 08 November 2009 - 15:57

Ida Van Rooijen:

Hoi Lieve, ik dacht dat je er al was, maar over 5 dg. dus vertrek je. Wij (Michiel, Ampa, ik) hebben geboekt voor een reis naar G.B. via Banjul in januari'10. Ik mail je nog dezer dagen. Groetjes, Ida.

• 08 November 2009 - 21:11

Bep Van Oostrom:

Dag Lieve, heel fijne reis en veel succes met bienobaibissau. Helaas, na zo'n mooie reis vorig jaar met Rinske en Annet en haar familie duurt het nu wel weer even alvorens ik er terugkom. Maar ik blijf graag op de hoogte van je belevenissen en die van onze gezamelijke vrienden. Doe ieder veel groeten!

• 09 November 2009 - 10:45

Anke En Kees Klijs:

Hoi Lieve

Kees vertrekt 27 december naar Guinee Bissau, jullie zullen elkaar daar wel kunnen ontmoeten.
    Veel succes met je bedrijfje, als wij prive gaan zullen we aan je denken..

Anke en Kees

• 09 November 2009 - 13:14

Johan En Riet Selten:

Hoi Lieve,
    Een hele goeie reis gewenst! We hopen binnenkort weer wat van je te horen.

• 09 November 2009 - 15:21

Wiel Hovens:

beste Lieve,veel succes in Bissau. Hou je taai.Ik denk aan je.
    Veel liefs.

pap venlo

• 09 November 2009 - 17:57

Mariazinha:

Hoi querida,

Ik wens je heel veel plezier en geluk, mindjer!

Abraços e cumprimentos a todos,
    Mariazinha

• 09 November 2009 - 18:56

Walter &Nicole :

Lieve Lieve, Hele goeie reis en verblijf. Het artikel in het Parool doet wel watertanden, maar wij hebben nu eerst Vietnam op de reisgids staan. Kom jij maar eerst hier eens langs, kwestie van je Portugees op peil te houden.
    Kusjes

• 10 November 2009 - 07:00

Auke:

Hoi Lieve,

Fijne reis en veel succes en plezier.

Groeten,

Auke

• 10 November 2009 - 07:36

Pieter & Renée Raijm:

Succes, leuk dat we van je hoorde

• 15 November 2009 - 07:04

Roel Blufpand:

Hoi Lieve,
    Hoe was je weerzien in GB?
    Net in de week dat je vertrok lag mijn e-mail plat. Heel veel succes en tot horens.

Groeten Roel

• 15 November 2009 - 21:03

Ida Van Rooijen:

Hoi Lieve, heel benieuwd of je een goeie reis gehad hebt zonder tegenslagen, mn in de Casamance. Wens je toe dat je prettig in Bissau zit nu. Groet, Ida.

• 16 November 2009 - 19:43

Marianne:

Hoi Lieve
    Ik heb het artikel in het Parool gelezen, en samen met de foto's die je mij en Ruud in de Samsonbar hebt laten zien is het een fantastisch beeld. Ik droom er van en wie weet? Heel veel succes daar.

• 21 November 2009 - 16:12

Jacinta En Zeca:

Lieve,goed om van je te horen. Spannend om het toch weer op te pakken in Bissau. We wensen je veel succes!

• 22 November 2009 - 17:51

Thea & Damiaan:

Ha Lieve, We zien nu pas het bericht dat je naar GB zou gaan. je bent er nu: heel veel succes en een goed weerzien met iedereen. Groet onze gezamenlijke kennissen namens ons. Ondertussen volgen we jouw website.

• 25 November 2009 - 17:49

Dori:

Hallo Lieve,
    Nu ik jouw site gevonden heb, maar meteen mijn hartelijke groet naar jou oversturen. Ik wens jou 'n heel goede tijd en ik blijf je nu wel zo af en toe bezoeken hoor. Ik hoop natuurlijk dan ook wat van jouw leven daar ook via foto's te kunnen zien.
    Ik ga zo weer naar Nijmegen om heerlijk te zingen in het koor.
    Lieve groet van Dori
    (1 van de sopranen van CCK)